Мета: ознайомити учнів з поняттям послідовність дій, розглянути приклади послідовності
дій в природі, навчити будувати алгоритмічні структури;шукати
помилки в послідовності дій; виховувати інтерес до успіхів та почуття
відповідальності під час роботи з комп'ютером.
Тип
уроку: засвоєння нових знань,
формування вмінь.
Обладнання
та наочність: комп’ютери, підручники.
Програмне
забезпечення: Scratch
Хід уроку
I. Організація
класу.
Продзвенів і
стих дзвінок.
Починається
урок.
Всі за парти
тихо всілись
І на мене
подивились.
II. Актуалізація
опорних знань
1. Які бувають
речення за метою висловлювання?
Речення за метою
висловлювання бувають розповідні, питальні та спонукальні.
2.
Визнач, яке речення
є спонукальним, яке -розповідним, а яке - питальним.
а) Ось і настала весна.
б) Чи гарний ти друг?
в) Ходімо!
а) Ось і настала весна.
б) Чи гарний ти друг?
в) Ходімо!
Розминка.
Відповідь. Команда, клавіатура, інформатика.
III. Мотивація навчальної діяльності
Немає коментарів:
Дописати коментар