Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити взаємодіяти з програмним забезпеченням для розвитку вмінь та навичок з інших предметів; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики
Хід уроку
І. Організаційний етап
Повторення правил з техніки безпеки (розгляд історій).
1. Спостережлива вчителька на уроці інформатики помітила, що нерозважливий учень жує жуйку і запропонувала йому її позбутися. Учень приліпив її до розетки. Які правила техніки безпеки порушив учень?
Немає коментарів:
Дописати коментар