Перетворення інформації. Конспект уроку для 4 класу.


Мета: навчити перетворювати інформацію: з текстової та числової форми в графічну у вигляді схем, діаграм; пригадати способи подання інформації; розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі; виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        привітання;
·        перевірка присутніх;
·        перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Розминка.
1.     Смайлик потрапив у країну, мешканці якої, відповідаючи на два запитання, один раз казали правду, а другий — неправду. Тобто одна з двох відповідей була істинною, а інша — хибною.
-       Де я перебуваю? — запитав Смайлик.
-       У країні, де всі кажуть тільки правду, — відповіла зеленоока дівчинка.
-       Як тебе звати? — поцікавився Смайлик у дівчинки, що весело дивилася на нього.
-       Мене звуть Аніта, — відповіла дівчинка, усміхнувшись.
Яке з двох висловлювань є істинним? (Друге висловлення)
2.     На полонину вийшли п'ятеро туристів: Тарас, Галина, Сашко, Олена та Михайло. Сашко йде попереду Михайла, Олена — попереду Тараса, але позаду Михайла, Галина — попереду Сашка. В якому порядку йдуть туристи?    ТОМСГ
Актуалізація опорних знань
1.     Що містять повідомлення?
Одне й теж саме повідомлення можна подати різними способами (дізнатися час відправлення потягу)
Завантажити конспект

Немає коментарів:

Дописати коментар