Тема: змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
Мета:
·
узагальнити та систематизувати знання
учнів про опрацювання текстової та графічної інформації за допомогою Word (створення на основі текстів таблиць, схем,діаграм, робота з малюнками); розвивати вміння
працювати з додатковою літературою, аналізувати інформацію, виділяти головне;
·
розвивати уважність, пам’ять, мовлення,
логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
·
виховувати самостійність та
відповідальність, працелюбність, акуратність в роботі.
Тип уроку: узагальнення знань
Форма уроку: ділова
гра «Видавництво» (інтегрований урок)
Обладнання та наочність: дошка,
комп’ютери, проектор, презентація,
роздатковий матеріал, глобус, плакати.
Програмне забезпечення:
браузер, текстовий процесор.
Хід
уроку
І. Організаційний етап
·
привітання;
·
перевірка присутніх;
·
перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Мотивація пізнавальної
діяльності. Оголошення теми уроку.
Кожний урок
ми з Вами розпочинаємо з розминки.
Зазвичай це – ребуси, кросворди, цікаві задачі. Сьогодні я пропоную Вашій увазі квест. Пройшовши його,
ми дізнаємося тему уроку. Перед Вами кімната, щоб вийти з неї, нам потрібно
відкрити двері, а для цього слід відгадати код. Він складається з 3 цифр. Їх
легко отримати, давши відповіді на питання. Починаймо!
Зменшена
модель Землі (глобус)
До
складу Світового океану входить …(4 моря)
Скільки
букв у назві найбільшого материка Землі? (7 - Євразія)
Суходіл
складається з (6 материків)
Отже, код 476.
Двері відчинено!
Тема уроку: «Змінення та доповнення текстів
об’єктами».
З якими об’єктами у програмі Word ми працювали?
Сьогодні ми узагальнимо отримані
знання. Для цього проведемо не звичайний урок, а урок-гру «Видавництво».
Завантажити
Немає коментарів:
Дописати коментар